یکی از عادت های من اسم مستعاره

من کلا همه رو تو گوشیم مستعار سیو میکنم بر اساس اون چیزایی 

که یادم میندازتشون 

وخب من از نسبت خوشم نمیاد برای همین با هیچکس نسبت ندارم

 

 

هلی سنجاب منهههه🐿🥺

نازی

مای جوکررررر

یاسی وایت کویین منه 

*اشکک

قبول داربن سبا شبیه پروانه اس🙂؟؟

سبا از نظر من خالصه

جیوو یه دارک انجل لعنتیهههه

🖤🤍

یویی توله ببر 

از اونا که تو باغ وحش دلتون براش ضعف میره...

بارانمممم

آفرودیته 

کسی که الهه مورد علاقمه

الهه عشق

پانته آ

دارک کویینممم

نیمه گمشدممم

سبا(هلیا)

مارشمالوووی منننن

مثل مارشمالو نرم

میراییی

مشخصه خرگوش منههه

لیلی

لِی لِی😐😂💔

کاترین

مای کیتیی

 

اناناسم اناناس $_$

شوکو =شکلات

بخورینش🍫

 

درسا آریاتس عه عکسی ازش ندارم شرمنده

سردار بوده که تو یونانم ازش نام بردن

اوما شیوااا

خرگوششش که ژنش به میرای رسیده ^_^

چیچو منو یاده پیکاچو میندازه و یه خوراکی که یادم نیس

یونااا هارلی کویین عهههههه

از اخلاق و رفتار یونا خیلی خوشم میاد

مهتاب=کرم از اون ناز نازیا

سیترااا

دامبووووو خیلی کیوتهههه سیترا هم خیلی کیوتههه

طناز ملکه یخی

Ice queen

یخ به معنی سرد بودن نیس اشتباه نکنید

یخ خیلی مراقبت میخواد...

بنظر من از جذاب ترین عناصره در کنار عناصر دیگه قرار بگیره نابود میشه سریع

 

آنی rem 

خیلی دوسش دارمممم

سانا

پرسفون ( presephone )

ملکه دنیای زیرین در یونان باستان و میگن باکره اس!

پارمین

نیکس

تاریکی و شب

 

مغزم چصید🚶‍♀️

نابوددد شدمممم

کسی جا موندد؟؟